Deklaracja dostępności

Informacje o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Budynek MCPMałopolskie Centrum Przedsiębiorczości znajduje się przy ulicy Jasnogórskiej 11 w Krakowie.

 

 

Zdjęcie doktora Rafała SoleckiegoDyrektorem placówki jest doktor Rafał Solecki. W realizacji zadań pomaga mu wielu pracowników.

 

 

 

flaga Unii EuropejskiejMałopolskie Centrum Przedsiębiorczości przekazuje pieniądze z Unii Europejskiej. Przyjmuje i ocenia wnioski. Podpisuje umowy i pilnuje realizacji projektów.

 

 

Pieniądze przekazujemy na różne zadania. Wspieramy między innymi:

  • przedsiębiorców - dzięki temu firmy szybciej się rozwijają,
  • edukację - szkoły i przedszkola,
  • rodziny i osoby w trudnej sytuacji.

 

Dostępność budynku dla osób z niepełnosprawnościami

Na parkingu są miejsca dla osób z niepełnosprawnością. Znajdują się blisko wejścia głównego.

Na 2 piętrze budynku jest Sekretariat. W budynku można skorzystać z windy. Pracownicy sekretariatu podpowiedzą jak załatwić sprawę.

Toalety dla osób z niepełnosprawnościami są na każdym piętrze budynku.

Można do nas przyjść z psem asystującym. To pies, który pomaga osobie niewidomej w poruszaniu się.

 

Kontakt z pracownikami 

Ikony kanałów kontaktu

Aby załatwić sprawę w urzędzie można:

  • napisać pismo i wysłać je na adres: ul Jasnogórska 11, 31-358 Kraków
  • przynieść pismo do sekretariatu
  • napisać e-mail sekretariat@mcp.malopolska.pl
  • zadzwonić pod numer telefonu 12 376 91 00
  • napisać i wysłać pismo faksem pod numer 12 376 91 20.

Kontakt z nami możliwy jest w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

Informacja o działalności Urzędu (.pdf, 241 KB) - tekst łatwy do czytania (ETR - Easy-to-read).

Skontaktuj się z nami

Powrót na górę

Uwaga: strona wykorzystuje pliki cookies.
Podczas korzystania ze stron internetowych zamieszczonych na serwerach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

Zgadzam się
x
Słowa krótsze niż 3 znaki oraz spójniki nie są brane pod uwagę podczas wyszukiwania
Wyniki: 0
Pokaż więcej